1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 803315

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Dream Team: Nyss hemkommen ifrån Globen och jag vet inte riktigt vad jag skall säga. 14:44 i andra lämnade jag matchen och jag kan säga att detta är det SÄMSTA jag sett av Timrå i modern tid. Fy ända in i H...vete vad över dom var. Lindström och Andersson måste haft klister under rören, Svedberg , Moe vill jag inte ens kommentera. Ryno,Larsson,Hedström ja stort sett alla forwards utom Wennerberg,Nilsson och Sundh måste verkligen fråga sig själv vad dom sysslar med.
Kenta tog dock Timeout i tidigt som vanligt vid 4-0.
Mora matchen i jämförelse var rena propaganda hockeyn jämfört med denna match.
Vad skall detta sluta,jag säger det igen slipper vi kval får vi vara riktigt glada för Tik uppträdde som ett lag i spillror.
En sak är dock säker Pajasturneringen i Ryssland har inte gjort Sanny eller Johan till bättre spelare det är en sak som är säker.
Fy fan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer