Ne inte jag heller det jag tycker är hemskt är att de skadade spelarna kan påverka våran ekonomi så mycket har de ingen skam eller moral i kroppen fine vi har skador och har en tung period men att de skulle påverka ekonomin tycker jag verker otroligt oroande
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ne inte jag heller det jag tycker är hemskt är att de skadade spelarna kan påverka våran ekonomi så mycket har de ingen skam eller moral i kroppen fine vi har skador och har en tung period men att de skulle påverka ekonomin tycker jag verker otroligt oroande