Nä vi får nog vara realistiska och ställa in oss på att den här säsongen är körd nu. Tråkigt att det skulle bli så fel när allt började så bra. Enda målet nu är att undvika kvalserien och börja om nästa år med förhoppningsvis ett hyfsat lag samt en god ekonomi.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä vi får nog vara realistiska och ställa in oss på att den här säsongen är körd nu. Tråkigt att det skulle bli så fel när allt började så bra. Enda målet nu är att undvika kvalserien och börja om nästa år med förhoppningsvis ett hyfsat lag samt en god ekonomi.