TD: Inget gick snett utom disken i ryggen..nej det är normalt med en längre vila o rehabilitering när man varit inne o skurit i en disk i ländryggen vad jag vet så konditionstränar Robban på cykel osv. men för att tåla dom smällar o vridningar som blir under intesivt hockeyspel så behövs en längre läkningstid så det är normalt att inte räkna med honom på en tid.
Men man måste säga när det gäller Robbans lagmoral så tror jag den (om han inte tillhört de skadade).. hade motverkat den mentala kollaps som Kenta nu talar om att laget visar upp..hans kämpatag på isen i med o motgång genom åren har verkligen varit en fröjd att se för oss supportrar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vad jag vet så konditionstränar Robban på cykel osv. men för att tåla dom smällar o vridningar som blir under intesivt hockeyspel så behövs
en längre läkningstid så det är normalt att inte räkna med honom på en tid.
Men man måste säga när det gäller Robbans lagmoral så tror jag den (om han inte tillhört de skadade).. hade motverkat den mentala kollaps som Kenta nu talar om att laget visar upp..hans kämpatag på isen i med o motgång genom åren har verkligen varit en fröjd att se för oss supportrar.