varför snackar ni om missat slutspel och Kvalserie ETC. Så jävla dåliga är ni inte. Har ni dessutom vad är det 9 spelare på skadelistan? Ni måste ni väl ändå va lite realistiska. Det är inte bara att åka till Sthlm och ta hem 3 p trots att ni lett elitserien nästan från start!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
varför snackar ni om missat slutspel och Kvalserie ETC. Så jävla dåliga är ni inte. Har ni dessutom vad är det 9 spelare på skadelistan? Ni måste ni väl ändå va lite realistiska. Det är inte bara att åka till Sthlm och ta hem 3 p trots att ni lett elitserien nästan från start!
Ödmukhet mina vänner...