1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614909 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 803601

Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
timrå_ik: Ja tack gärna! måste ju säga att öviksarenan är lysande..nåt liknande fast då med röda stolar..det vore nåt.

Men det skulle nog kräva att den låg inne i STORstan..nere vid vattnet hellst ! ..(o då menar jag inte Härnösand.)