MB: Vi borde nog värva från Almtuna istället för härma dom..tex. Jonasen en stabil 100 kg kille som avgjort en del matcher på slutet av vad jag förstått o trots sin tyngd har han ändå fart på skridskorna..han skulle passa bra bredvid Sundh o Regin så har vi allfall En bra kedja..
Sedan får vi hoppas att de andra läker ihop över jul då dom får äta upp sig och se på Kalle Anka..det (alltså ) är en kille med driv i sig ...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
o trots sin tyngd har han ändå fart på skridskorna..han skulle passa bra bredvid Sundh o Regin så har vi allfall En bra kedja..
Sedan får vi hoppas att de andra läker ihop över jul då dom får äta upp sig
och se på Kalle Anka..det (alltså ) är en kille med driv i sig ...