actionleif: Jo det kan vara tungt vissa dagar*S* Fast iofs ...för det mesta är han rätt len i truten...Han tänker nog på grannsämjan. Jag menar jäklas han tillräckligt får han ju inget kaffe då han droppar ner från 8:e för att samspråka med min sambo... Sant är ju oxå att han är "lite" hockeyintresserad*S*...Du har det nog värre kände jag...:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sant är ju oxå att han är "lite" hockeyintresserad*S*...Du har det nog värre kände jag...:)