Min kritik mot Moe kanske var hård, men jag tog nog förlusten jävligt hårt också, antar jag var lite pissed off så jag fick nog ett litet Ernie Eagle ryck i min besvikelse - det är ju jävligt kul och betala en massa pengar när dom spelar som... ja jag vet inte vad...
Jag är som sagt också för att låta juniorer få spela osv. Men så var det iaf, han var riktigt usel och jag tycker som sagt han inte har någonting att göra i A-laget just nu - om han nu spelar ikväll så hoppas jag han verkligen rycker upp sig och visar han förtjänar platsen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Min kritik mot Moe kanske var hård, men jag tog nog förlusten jävligt hårt också, antar jag var lite pissed off så jag fick nog ett litet Ernie Eagle ryck i min besvikelse - det är ju jävligt kul och betala en massa pengar när dom spelar som... ja jag vet inte vad...
Jag är som sagt också för att låta juniorer få spela osv. Men så var det iaf, han var riktigt usel och jag tycker som sagt han inte har någonting att göra i A-laget just nu - om han nu spelar ikväll så hoppas jag han verkligen rycker upp sig och visar han förtjänar platsen!