...precis, jag känner samma sak, målen trillar in för lätt helt enkelt, om vi tittar tillbaka när det gick som bäst.....då släppte oftast in högst en eller två puckar, ibland tre , men aldrig fyra.....sen Karjala är det minst 3 i varenda match tror jag....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
...precis, jag känner samma sak, målen trillar in för lätt helt enkelt, om vi tittar tillbaka när det gick som bäst.....då släppte oftast in högst en eller två puckar, ibland tre , men aldrig fyra.....sen Karjala är det minst 3 i varenda match tror jag....