1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 806956

Sv: Kenta: Våga satsa på våra juniorer
Laken: Ja, men det där jävla snacket om juniorer börjar bli så förbannat tjatigt. Jag tror säkert att duktiga juniorer får spela A-lagshockey i TIK, men problemet är att ingen räcker till. Och ja, jag har sett dem och jag kan inte tänka mig en som har att göra i Elitserien.
Det som däremot bör utredas är hur Timrå ser på sin juniorverksamhet. Ska det satsas så kanske det vore dags att det kom lite nya ledare utanför distriktet. Det vore en bra signal. Att juniorerna har samma huvudcoach som för tolv år sedan är ingen bra signal.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer