Talangscouten: Ang. din kommentar om Regin o coachningen är den klockren så gott som varje match på senare (okej mot HV var Warg bäst) är det han som tagit tag i taktpinnen o kämpat oerhört o gör de där lite speciella dragningarna o genomskärnigarna när vi har PP o han styr spelet lysande!
Tycker han precis som Strålman förtjänar så mycket istid som han orkar spela..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker han precis som Strålman förtjänar så mycket istid som han orkar spela..