Ambroo: Tja, jag tycker i alla fall det är rätt alarmerande att laget går sämst i elitserien samtidigt som Kenta har sett över sitt eget hus genom att förhandla/göra klart med HV.
Tabellplaceringen nu är en sak. Formen en annan - likväl som slutplaceringen. Jag blir förvånad om vi grejar slutspel.
Det är dålig stil av Kenta att förhandla kontrakt när han fortfarande hör till Timrå. Bort med honom, laget står inte och faller på Kenta, tvärtom, han verkar oförmögen att vända en dålig trend.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tabellplaceringen nu är en sak. Formen en annan - likväl som slutplaceringen. Jag blir förvånad om vi grejar slutspel.
Det är dålig stil av Kenta att förhandla kontrakt när han fortfarande hör till Timrå. Bort med honom, laget står inte och faller på Kenta, tvärtom, han verkar oförmögen att vända en dålig trend.