Man får väl tro den ovanligt objektiva kommentatorn om han säger att utvisningen på Wahlberg var felaktig! Men det var på tiden att ett felaktigt domslut går vår väg! Det har varit några tveksamma domslut mot oss under senaste delen av serien!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Guuud va skönt!
Man får väl tro den ovanligt objektiva kommentatorn om han säger att utvisningen på Wahlberg var felaktig!
Men det var på tiden att ett felaktigt domslut går vår väg!
Det har varit några tveksamma domslut mot oss under senaste delen av serien!
GUUU VA SKÖNT!!!!
hem.bredband.net/hundhona