Japp...som jag trodde! Mina förlustvibbar inför matchen var ett gott tecken. Jag är ta mej f-n lika usel siare som tipparna på ST-sporten...
Kvalserien har aldrig varit ett hot på allvar utan det har handlat om vilken sida av slutspelsstrecket det skall sluta. T.o.m där har marginalen varit rätt hygglig, det är väl att det spelmässigt sett så uselt ut som gjort att man börjat befara ytterligare ett missat slutspel. Bra att FBK slog VF!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kvalserien har aldrig varit ett hot på allvar utan det har handlat om vilken sida av slutspelsstrecket det skall sluta. T.o.m där har marginalen varit rätt hygglig, det är väl att det spelmässigt sett så uselt ut som gjort att man börjat befara ytterligare ett missat slutspel. Bra att FBK slog VF!