1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 809859

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
VAD SÄGER MAN, killen (me mysaelg and I) kan tippa rätt, gissar 3-0 stor match i förhållande till våran usla tid bakom oss och hade även rätt på 2-0 skytten. Samt att backe med hjälp av backarna skulle hålla nollan.

Citat tidigare från ikväll.

"Nu går vi runt på exakt lika mkt folk som MIF och vi spelade inte match i senaste omgången så idag kan vi inte skylla på orken i alla fall, idag ska bara vinna vi är klasser bättre än MALMÖ, så vinner vi inte idag så kommer jag i alla fall bli grymt besviken och ARG. Men det håller jag för mig sj det slipper ni höra här.

Vi vinner med 3-0 och Våra backar med målvakt gör en stro match sedan kliver Nyllet Ryno och Andersson fram...."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer