dunderklumpen: Handen på hjärtat, borde inte hans mål godkänts i går. Nog för jag är halvblind, men tar inte pucken i masken och stuttsar in ? Allafall i baksidan av masken, men det tillhör ju också masken. (Nackplattan) ( c :
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nog för jag är halvblind, men tar inte pucken i masken och stuttsar in ?
Allafall i baksidan av masken, men det tillhör ju också masken. (Nackplattan)
( c :