Helg Ernest: Det är ju faktist så att domaren inte ska blåsa så fort pucken tar i masken ..
Han ska inte ens blåsa om laget får en farlig chans på returen (ett tillslag har jag för mig?) .. så att den tar på masken och in är ju lika givet mål som amen i kyrkan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han ska inte ens blåsa om laget får en farlig chans på returen (ett tillslag har jag för mig?) .. så att den tar på masken och in är ju lika givet mål som amen i kyrkan.