Oroväckande bra känsla inför eftermiddagen. Magen vibbar: segerchans. Bara därför blir det väl en riktig djupdykning, med två kassar av Krizan i spel 5-5. Hursom, jag vill se en väl genomförd match med hög intensitet. Rejält backspel och en ny bra insats av Backlund, sen är jag nöjd. Räcker det till poäng blir jag än gladare. Modo ska alltid, alltid hållas kort.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara därför blir det väl en riktig djupdykning, med två kassar av Krizan i spel 5-5.
Hursom, jag vill se en väl genomförd match med hög intensitet. Rejält backspel och en ny bra insats av Backlund, sen är jag nöjd. Räcker det till poäng blir jag än gladare. Modo ska alltid, alltid hållas kort.