Ja man ska ju egentelign inte spekulera inför nästa säsong redan nu men man så ju hur dom andra lagen brar värvar och värvar. Jag kan egenteligen inte se något svagt lag i Elitserien eftersom LHC och SSK storsatsar och Leksand för in ganska hyggligt med pengar efter den här säsongen på grund av detta massiva medlemsantal och sponsorer. Det kommande årets Elitserie blir den proffsigaste Eliserien på mycket länge. Det är vad jag tror! ÄLSKA TIMRÅ!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan egenteligen inte se något svagt lag i Elitserien eftersom LHC och SSK storsatsar och Leksand för in ganska hyggligt med pengar efter den här säsongen på grund av detta massiva medlemsantal och sponsorer.
Det kommande årets Elitserie blir den proffsigaste Eliserien på mycket länge.
Det är vad jag tror!
ÄLSKA TIMRÅ!