Nä absolut inte hej......inte än på långa vägar.....men nu är det "bara" att kriga och att dom håller sig från utvisningsbåset, jag klarar inte en förlust mot MoDo.....inte nu...inte idag ! Mera Valium.....men lita på att det blir en Whiskypinne om dom fixar detta !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä absolut inte hej......inte än på långa vägar.....men nu är det "bara" att kriga och att dom håller sig från utvisningsbåset, jag klarar inte en förlust mot MoDo.....inte nu...inte idag !
Mera Valium.....men lita på att det blir en Whiskypinne om dom fixar detta !