Dream Team: Gaaaasch vad skönt med seger. Jävligt bra match från båda lagen. Blev väl kanske lite olidligt spännande när Modo fick in 3-2, men det gick vägen.
Backlund hittat tillbaka till formen? Förmodligen. Strålande i dag.
Karol the moviestar bjöd på underhållning. Årets töntigaste filmning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Backlund hittat tillbaka till formen? Förmodligen. Strålande i dag.
Karol the moviestar bjöd på underhållning. Årets töntigaste filmning.
Jihaaa! 3 points, wonderbar!