Danne_l: Vad vi får höra eller inte är ointressant i princip.
Jag vill veta vad du anser i ett sådant läge.
Jag anser att hundar och katter jag "äger" ska få bo där de helst vill, detsamma gäller även hockeyspelare, det vill säga människor.
Nå, vad tycker du nu då? Äger Frölunda honom likt en fabrik äger sina maskiner som producerar en produkt, eller har människor ett större värde än en maskin?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vill veta vad du anser i ett sådant läge.
Jag anser att hundar och katter jag "äger" ska få bo där de helst vill, detsamma gäller även hockeyspelare, det vill säga människor.
Nå, vad tycker du nu då? Äger Frölunda honom likt en fabrik äger sina maskiner som producerar en produkt, eller har människor ett större värde än en maskin?