Danne_l: Näe det är det naturligtvis inte, men det finns trots allt även människor och inte bara Loobar i hockeysverige.
En liiite pinsam detalj i sammanhaget är väl annars att helt plötsligt så uttalar sig Bäckman om att det var just det här som var meningen. Meningen var väl ändå att han skulle bli Tikare på heltid, men överenskommelsen stannade vid en utlåning då man inte kunde kringgå hockeyligans regler.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En liiite pinsam detalj i sammanhaget är väl annars att helt plötsligt så uttalar sig Bäckman om att det var just det här som var meningen. Meningen var väl ändå att han skulle bli Tikare på heltid, men överenskommelsen stannade vid en utlåning då man inte kunde kringgå hockeyligans regler.