Kontrakt är kontrakt, skriver man ett sådant får man stå för det. Sedan finns det undantag. Man kan vantrivas socialt, det kan hända saker inom familjen osv. Men det är en annan sak.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Yes, jag är hemsk.
Kontrakt är kontrakt, skriver man ett sådant får man stå för det. Sedan finns det undantag. Man kan vantrivas socialt, det kan hända saker inom familjen osv. Men det är en annan sak.