Ambroo: Handlingskraften kommer med plånboken, visst det skulle vara kul om TIK hade resurserna, men vete f-n om känslan skulle vara det samma, som nu när t.ex Ryno gör succe här, platsade inte hos VF som sladdar och har stålar.
Gillar att vara under-dog än köpa till sig framgång, men det är jag det ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gillar att vara under-dog än köpa till sig framgång, men det är jag det ;-)