Ambroo: Det intressanta är väl att det bara var någon knapp vecka sedan man i FBK i princip slog sig för bröstet av stolthet när man berättade att man minsann matchade in juniorspelare i laget. Men tålamodet med dessa juniorer kan inte ha varit särskilt stort.
Samtidigt måste jag erkänna, när vi nu är i en tråd om Nubben, att man är lite avundsjuk på hans fingertoppskänsla. De där fingertopparna måste väl snart vara utnötta... ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samtidigt måste jag erkänna, när vi nu är i en tråd om Nubben, att man är lite avundsjuk på hans fingertoppskänsla. De där fingertopparna måste väl snart vara utnötta... ;)