Laken: Svedberg var INTE bra i matchen mot Modo, han gjort en mängd misstag och slarv, men det kanske inte är något man kommer ihåg eftersom Modo inte fick utdelning på detta. Koskinen spelade otroligt nog väldigt bra, var väldigt överaskande och roligt att se. - Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
-
Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.