Danne_l: Jag tackar, bugar och bockar... Klockrent!
Ja antingen så vaknade du upp ur din bakfylla/ditt rus eller så tog du dig en knapp/återställare för det går faktiskt liiite bättre för dig nu än vad det gjorde tidigare idag;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja antingen så vaknade du upp ur din bakfylla/ditt rus eller så tog du dig en knapp/återställare för det går faktiskt liiite bättre för dig nu än vad det gjorde tidigare idag;-)