Per HApps: Håller inte riktigt med dig om att Kalle i den matchen var sämre än någon annan, tycker han ,sanny och Svedberg var bästa backarna mot modo, enkelt och rejält precis som för ett par år sedan. Han var den största överaskningen i den matchen. En Kalle som mot modo tillför mycket för TIK, men när han går sönder i tid otid en belastning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En Kalle som mot modo tillför mycket för TIK, men när han går sönder i tid otid en belastning.