Gudarnas vad skönt med ytterligare en vinst och avancemang i tabellen. Spontana åsikter och tankar om Niskanens debut? Själv tyckte jag att han spelade lugnt och säkert, visade inte upp sig så mycket. Men en helt okej insats, han kändes i alla fall ganska säker bakåt. Gick bort sig en gång vad jag såg, men i övrigt tyckte jag han skötte sig.
Nu hoppas jag bara att det inte är värre än en redig smäll mot Regins huvud. Men med vår tur...Tja, ska vi säga att han blir borta ett halvår?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu hoppas jag bara att det inte är värre än en redig smäll mot Regins huvud. Men med vår tur...Tja, ska vi säga att han blir borta ett halvår?