Nyss hemkommen från Umeå Norra undrar jag bara om det tillhör vanligheterna om betalande åskådare förväntas medtaga egna tidtagarur ?
Lite irriterande att inte kunna se hur lång tid som återstod av utvisningarna etc, men den snälle matchspeakern höll oss i publiken uppdaterade med ojämna mellanrum.
Johan Ryno - hur bra kommer inte den pojken att bli med en riktig försäsong ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite irriterande att inte kunna se hur lång tid som återstod av utvisningarna etc, men den snälle matchspeakern höll oss i publiken uppdaterade med ojämna mellanrum.
Johan Ryno - hur bra kommer inte den pojken att bli med en riktig försäsong ?