Abron: Jo, självklart! Och man behöver inte scrolla heller. Du gjorde helt rätt. Men snart kommer någon på att denna tråd finns redan från 2003 eller nått sådant och flyttar allt till den tråden, vilket innebär vi får scrolla oss igenom all Luleå matcherna från 2003, om vi vill läsa om dagens match ( c :
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du gjorde helt rätt. Men snart kommer någon på att denna tråd finns redan från 2003 eller nått sådant och flyttar allt till den tråden, vilket innebär vi får scrolla oss igenom all Luleå matcherna från 2003, om vi vill läsa om dagens match ( c :