Friman SR: Nja när det gäller Zebror så har man kanske haft en del med sig på plan. Men nu är det så att jag ser Zebrorna som det tredje laget på isen, det är Vi, motståndar laget å så är det dommarna. Utan nån av dessa tre blir det ingen match, så et är bara att gilla läget, å köra på som om.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nja när det gäller Zebror så har man kanske haft en del med sig på plan. Men nu är det så att jag ser Zebrorna som det tredje laget på isen, det är Vi, motståndar laget å så är det dommarna. Utan nån av dessa tre blir det ingen match, så et är bara att gilla läget, å köra på som om.....