Håckla: jag håller med men tik har inte råd att förlora spelare som fagemo..vi måste göra truppen bättre.... förlorar vi alla bra spelare värvar tik bara för att ersätta dom och nästa säsong trupp är lika bra som denna säsongs men nu när du säger det så gick det juh jättebra denna säsong :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
förlorar vi alla bra spelare värvar tik bara för att ersätta dom och nästa säsong trupp är lika bra som denna säsongs men nu när du säger det så gick det juh jättebra denna säsong :)