dr-nix: Det var annat förr, då kunde alla killar i Timråområdet namnet på alla lirare i laget, då byttes det inte så mycket. Nu byts juh halva laget under säsong !.
Vi får hoppas Timrå har mer tur med värvningarna den här gången...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var annat förr, då kunde alla killar i Timråområdet namnet på alla lirare i laget, då byttes det inte så mycket. Nu byts juh halva laget under säsong !.
Vi får hoppas Timrå har mer tur med värvningarna den här gången...
Timrå IK är dom bästa.