Får jag höra eller läsa något mer om att den där Thomas Andersson är sveriges bästa domare så bryter jag ihop. För att uttrycka sig ljummet så är han en stor fjant. Han är helt oduglig. Ikväll var det åt båda håll. Kul på sitt sätt.
Sedan är det synd att vissa av våra backar inte kan skjuta direktskott. Det är sällan vi får se ett direktskottsmål nu för tiden bland backar och forwards. Senast var väl när M. Lind serverade extrasaltat Bregott till Mackan. Typ.
En poäng ska vi vara nöjda över. Trots allt. Synd bara att lapparna fick två. Typ.
Förhoppningsvis kan vi gå på fyra kedjor på tisdag. Ett litet tag i alla fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan är det synd att vissa av våra backar inte kan skjuta direktskott. Det är sällan vi får se ett direktskottsmål nu för tiden bland backar och forwards. Senast var väl när M. Lind serverade extrasaltat Bregott till Mackan. Typ.
En poäng ska vi vara nöjda över. Trots allt. Synd bara att lapparna fick två. Typ.
Förhoppningsvis kan vi gå på fyra kedjor på tisdag. Ett litet tag i alla fall.
Fem mot tre får avsluta det här.