Skarin: Måste hålla med, vågar inte använda mitt eget uytryck då jag fått på päls´n här på HS. Men den där mannen som försökte åka skridsko, randig tröja mé röda bindelar på var arm, va fa,,, gjorde han på isen, mer än att ge BORT 1 extra pinne till Luleå ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste hålla med, vågar inte använda mitt eget uytryck då jag fått på päls´n här på HS.
Men den där mannen som försökte åka skridsko, randig tröja mé röda bindelar på var arm, va fa,,, gjorde han på isen, mer än att ge BORT 1 extra pinne till Luleå ?