Skarin: Nä det kan jag inte hålla med om, helt patetisk. Men om du menar med småflyt att det kunde varit värre är jag beredd att hålla med. Han gav Luleå en extra pinne. 2-2 var ett okey resultat, Luleå har kvaliter...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä det kan jag inte hålla med om, helt patetisk. Men om du menar med småflyt att det kunde varit värre är jag beredd att hålla med.
Han gav Luleå en extra pinne. 2-2 var ett okey resultat, Luleå har kvaliter...