dr-nix: Så nu behöver även Lulefansen lära sig stava hans namn. Kom att tänka på hur skicklig Ralf Edström är att uttala alla spelares namn, samt delge oss spelarstatistik, snacka om levande uppslagsbok.
Med tanke på spelaromsättningen i bl a Modo, får vi bereda oss på jobbiga veckor framöver. Samtidigt är det för tidigt att "kasta in handduken", vi är trots allt ett es-lag nästa säsong också. Alltid något.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med tanke på spelaromsättningen i bl a Modo, får vi bereda oss på jobbiga veckor framöver. Samtidigt är det för tidigt att "kasta in handduken", vi är trots allt ett es-lag nästa säsong också. Alltid något.