Tråkigt ifall det är sant! :( Han var en av mina favoriter, synd att vi inte kan knyta till oss spelare mer än 1 år, vad beror det på??
Får väl önska Linus lycka till i Luleå o hoppas att dom åker ner i allsvenskan nästa säsong! :))
Men det finns nya stjärnor som väntas på att plockas till TIK! Vänta o se snart blir det dunder när 50 mille kommer in på kansliet om några dagar, jag tog fram storpluskan vårbruket tyder på vinst i år! :))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han var en av mina favoriter, synd att vi inte kan knyta till oss spelare mer än 1 år, vad beror det på??
Får väl önska Linus lycka till i Luleå o hoppas att dom åker ner i allsvenskan nästa säsong! :))
Men det finns nya stjärnor som väntas på att plockas till TIK! Vänta o se snart blir det dunder när 50 mille kommer in på kansliet om några dagar, jag tog fram storpluskan vårbruket tyder på vinst i år! :))