Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare. Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))
Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare.
Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))
Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!