fighter: Dom som ger klartecken efter värmningen är nog minst lika friska som dom som redan ska spela. Och ska vi försöka koppla ett seriöst grepp på hela skadescheisse-eländet tarvas det ett par matcher med mycket folk och mindre istid på dom som är slitna. Fan, om alla fyra som ev är med ä r med kommer det bara vara fyra spelare borta. Nästan ingenting.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan, om alla fyra som ev är med ä r med kommer det bara vara fyra spelare borta. Nästan ingenting.