Ja men Dahlen är väl tillgänglig fånga honnom vettja. Å föresten fixae en sportchef som är värd namnet ta Huss vetja eller Peo, Nubben ???????????????? vem ´de? Mackan vill vi ha kvar.... PYNTA. Ps.Lycka till linus men vänta dig inga heja rop när Tik krossar Lule´.Ds
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Å föresten fixae en sportchef som är värd namnet ta Huss vetja eller Peo, Nubben ???????????????? vem ´de?
Mackan vill vi ha kvar.... PYNTA.
Ps.Lycka till linus men vänta dig inga heja rop när Tik krossar Lule´.Ds