Ja men Dahlen är väl tillgänglig fånga honnom vettja. Å föresten fixae en sportchef som är värd namnet ta Huss vetja eller Peo, Nubben ???????????????? vem ´de? Mackan vill vi ha kvar.... PYNTA. Ps.Lycka till linus men vänta dig inga heja rop när Tik krossar Lule´.Ds
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Å föresten fixae en sportchef som är värd namnet ta Huss vetja eller Peo, Nubben ???????????????? vem ´de?
Mackan vill vi ha kvar.... PYNTA.
Ps.Lycka till linus men vänta dig inga heja rop när Tik krossar Lule´.Ds