Det "pratarn" uttryckte tidigare var väl formulerat. Jag är inte orolig inför nästa säsong, nya tränare blir en härlig injektion i laget + då skyttekungen i Finland.
Challe, Nygårds är lite nya o färska både på gott o ont men jag tror det kan vara riktigt bra. Se bara när Kenta kom till oss, inte många utifrån som trodde på honom, nu är han hyllad som få. Vi får nog ordning på dessa 2 herrar också.
Läser man mellan raderna på intervjun i Dagbladet så är dom klara. Lite politiker svar bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Challe, Nygårds är lite nya o färska både på gott o ont men jag tror det kan vara riktigt bra. Se bara när Kenta kom till oss, inte många utifrån som trodde på honom, nu är han hyllad som få.
Vi får nog ordning på dessa 2 herrar också.
Läser man mellan raderna på intervjun i Dagbladet så är dom klara. Lite politiker svar bara.