Viktigt att se att jonte har inställningen kvar, nu har man fått dom svar man ville ha. Så sköna uttalanden i st, nu fattar man verkligen hur illa han har mått.
I ST låter det som han har läst HS, vi hade väl ingen smickrande rubrik kanske(vad är det för fel på hedström), tror det var skönt att han fick tala ut i tidningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I ST låter det som han har läst HS, vi hade väl ingen smickrande rubrik kanske(vad är det för fel på hedström), tror det var skönt att han fick tala ut i tidningen.
Nu måste vi stötta den mannen på lördag!