timraw: Ja f-n, gubben kan än, fick Almtuna att nästan ta sig från att åka ur div1 till elitseriekval 04/05 och vänt BIF till SM-gulds kanditater på två år.
Framför allt så skiter han i vad det står på ryggen, presterar du inte, blir det läktaren eller i värsta fall tv-soffan, det får alla att jobba stenhårt som lag, och duktig på att utvekla talanger....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Framför allt så skiter han i vad det står på ryggen, presterar du inte, blir det läktaren eller i värsta fall tv-soffan, det får alla att jobba stenhårt som lag, och duktig på att utvekla talanger....