Talangscouten: Håller fullständigt med dig Jonte måste stöttas på lördag och inte bara då utan varje match framöver.Får vi igång Jonte så kan det faktiskt vara nyckeln tiil GULD.Kom ihåg att han valde Timrå IK till våran stora glädje så nu har vi chansen att visa vår uppskattning så Jonte skall stöttas i alla lägen liksom hela laget.Jag säjer som "silverräven"på kanal pluss att det är inte nu guldet delas ut och det är väl för övrigt det enda den mannen har rätt i.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Heja Timrå!!!