mikenomad: Ähh,att ha tränare är bara överskattat nonsens! Jag tycker vi som första lag i världen låter laget styras demokratiskt, en för alla, alla för en. Den som vill spela får göra det, det är bara tuta o köra. Lite ny anarkistiskt stuk, då blir det grejjer. Ingen, absolut ingen behöver klaga på tränaren då iallafall!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker vi som första lag i världen låter laget styras demokratiskt, en för alla, alla för en. Den som vill spela får göra det, det är bara tuta o köra.
Lite ny anarkistiskt stuk, då blir det grejjer.
Ingen, absolut ingen behöver klaga på tränaren då iallafall!