mikenomad: Nä, där har du en poäng, gammgubbe! Personligen tror jag att LG games kan vara ett andningshål för att ladda om, dom flesta bör ju vara tillbaka då. Riktigt bra träningar då kan åstadkomma en hel del gott. I slutspelet lär nog dom gamla rävarna vara laddade till tusen, det hoppas jag på iallafall, plus att kungen Hahl förhoppningsvis är tillbaka.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Personligen tror jag att LG games kan vara ett andningshål för att ladda om, dom flesta bör ju vara tillbaka då.
Riktigt bra träningar då kan åstadkomma en hel del gott.
I slutspelet lär nog dom gamla rävarna vara laddade till tusen, det hoppas jag på iallafall, plus att kungen Hahl förhoppningsvis är tillbaka.